Service & Onderhoud warmtepomp

Onderhoud aan je warmtepomp is belangrijk om een goede werking te garanderen bij een zo laag mogelijk verbruik. Daarnaast verlengt het de levensduur van je warmtepomp. Wij helpen je graag met onze service & onderhoudspakketten.

Verzekerd van een comfortabel en energiezuinig huis

Met een service & onderhoudsabonnement van ECO installaties ben je verzekerd van vakkundig onderhoud aan jouw warmtepomp. Een goede keuze, want dankzij goed onderhoud verleng je de levensduur van jouw warmtepomp én verklein je de kans op storingen. Bovendien bespaar je energie. Want een goed onderhouden en afgestelde warmtepomp is niet alleen veiliger, maar ook zuiniger in gebruik. Kortom: goed voor jou en het milieu.

Pakket ECO
maandelijks
9,95
Hybride warmtepomp pakket
Onderhoudsbeurt elke 24 maanden
Kosten klein materiaal en smeermiddelen
Onbeperkt online en telefonische ECO hulp desk
Pechhulp op afstand
Fabrieksgarantie blijft behouden
Abonneren
Pakket ECO PLUS
maandelijks
15,95
All electric warmtepomp pakket
Onderhoudsbeurt elke 24 maanden
Kosten klein materiaal en smeermiddelen
Onbeperkt online en telefonische ECO hulp desk
Pechhulp op afstand
Fabrieksgarantie blijft behouden
Abonneren
Pakket ECO EXTRA
maandelijks
19,95
Bron, zwembad-, off grid- en bedrijfssystemen warmtepompen
Onderhoudsbeurt elke 24 maanden aan speciaal systeem (Bron, zwembad-, off grid- en bedrijfssysteem)
Kosten klein materiaal en smeermiddelen
Onbeperkt online en telefonische ECO hulp desk
Pechhulp op afstand
Fabrieksgarantie blijft behouden
Abonneren

Voorwaarden

Dit zijn de voorwaarden die gelden bij een Service en Onderhoud abonnement

Algemene voorwaarden van VNI

Algemene voorwaarden voor onderhouds- en serviceabonnementen voor woninginstallaties (VNI)

Veelgestelde vragen

Wanneer vindt het onderhoud aan mijn toestellen plaats?
Het onderhoud per toestel gebeurt één keer in de 24 maanden. We voeren onderhoud uit op alle toestellen waarop een service & onderhoudsabonnement is afgesloten. Wij nemen automatisch contact met je op voor het maken van een afspraak voor een service/onderhoudsbeurt.

Hoe kan ik een storing melden?
Wij staan 7 dagen per week voor je klaar, van 09:00 tot 21:00. Bij een storing kan je bellen naar 085-06 06 419. Zodra je een storing bij ons meldt, kijken we eerst op afstand mee. Onze ervaring leert dat wij je op afstand al goed kunnen helpen. Zo niet, dan kijken we of en wanneer een afspraak nodig is.

Nog geen abonnement, maar wel een storing?
Dan dien je eerst een abonnement af te sluiten.

Wat zijn voorbeelden van onterechte storingsmeldingen?
Onder onterechte storingsmeldingen worden meldingen verstaan zoals:
• Eventuele buitenunit wordt niet gehinderd door objecten of vuil.
• Een defecte elektrische zekering of hoofdschakelaar.
• Een onjuiste stand van thermostaat.
• Een te laag waterpeil in de cv-installatie.
• Een te laag vloeistof niveau van de bron.

Let op: storingen die niet veroorzaakt worden door een defect aan de warmtepomp vallen niet onder het service & onderhoudsabonnement. Bij een ongegronde klacht wordt minimaal het voorrijtarief, reiskosten en uren in rekening gebracht.

Van welke betalingswijzen kan je gebruik maken?
Wij werken met een doorlopend jaarlijks of maandelijks abonnement.